index
Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹 Florarie Obor Bucuresti Comandă-ți florile prin WhatsApp 💐🌷🌹

Politica de rambursare

Pentru a fi eligibil pentru un retur, articolul tău trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat și nefolosit, cu etichete și în ambalajul original.

Pentru a iniția un retur, ne poți contacta la adresa de e-mail service@thebloomroom.ro. Reține că retururile trebuie trimise la următoarea adresă:  Sos. Stefan Cel Mare 234, parter, bl.77, sc. C Sector 2, Obor, Bucuresti prin orice curier doriti.

 

Deteriorări și probleme
Inspectează comanda imediat după primire și contactează-ne de îndată dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primești un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

 

Excepții/articole nereturnabile!
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, de exemplu, produse personalizate sau bunuri perisabile. Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. 

De asemenea, din păcate, nu acceptăm retururi ale articolelor la reducere sau cardurilor cadou.

 

Schimburi
Cea mai rapidă modalitate de a te asigura că obții ceea ce dorești este să returnezi articolul pe care îl ai și, odată ce returul este acceptat, să achiziționezi separat noul articol.

 

Perioada de garanție de 14 zile în Uniunea Europeană
Fără a aduce atingere celor de mai sus, în cazul în care bunurile sunt expediate în Uniunea Europeană, ai dreptul de a anula sau de a returna comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără justificare. După cum s-a precizat mai sus, articolul tău trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat și nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. De asemenea, vei avea nevoie de chitanță sau de dovada achiziției.

 

Rambursări
Te vom anunța după primirea și verificarea returului și te vom anunța dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, suma corespunzătoare îți va fi rambursată automat folosindu-se metoda de plată inițială, în cel mult 10 zile lucrătoare. Reține că poate dura mai mult timp pentru ca banca sau compania ta de card de credit să proceseze și să reflecte rambursarea.

Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de când ți-am aprobat returul, contactează-ne la adresa de e-mail service@thebloomroom.ro